Sunday, September 14, 2008

kerana cd sekeping, punah semuanya

cerite nyer begini, hari tu saye bosan. everyday dalam kete i always listen to the same cd ive been listening for the past few weeks. so i tot hey, i shud burn a new one. plus, i just finished d/ling we the kings, all time low and anthony green(A_GREEN, name mespes acap). mase nk burn tu baru i realize that i dont have nero anymore sbb format aritu. so mcm slalu, kerane hidop skarang ni serbe moden dan maju, saye teros ke www.kambinganasmakandaging.com ( xle tules url betol nnt polis tangkap saye ) and d/l nero.

tadi baru d/l tu habes. dgn bangang dan penoh confident spt sven ammar, saye teros run installer nero tu. dlm mase kurang 10 saat skrin laptop saye penoh ngan pop-ups, URL shortcuts, dan error msg yang konon2 mengatekan my computer is infected by blablabla so beli la antivirus kat website dier yg akan derma lebih banyak virus. popup lucah ade jugak tapi x perlu cite la kan bulan ramadhan ni. da raye nnt aku cite kat korang.

O H S E M ( bak kate nini ) - laptop aku teros hang. aku restart hang. lagi skali restart, hang jgak. 3rd time's the charm, da x hang. tp berat nk mampos ah. aku da putus harapan dgn virus2 dan malware yang menyerang laptop aku bertubi2 bagaikan mesingun kardel dengan 66 hyperstone. pastu aku br teringat sblm aku run virus tu, aku ade install CCleaner. jeng jeng jeng. care camne aku solve tu xyh cite la kan, buat panjang je blog yg serba boring ni. in the end, dpt jgak fix laptop ni and laptop aku terus hidup tanpa nero (duh!)

now, everytime i run a scan using norton (full/quick/custom), it would instantly finish, saying that there's no virus, spyware, malware detected, without even scanning anything. maka, kesimpulannya...

norton sgt bodoh! aku nak uninstall kau!

amaran dari kerajaan : beli la yang ori SAHAJA zz
zzZZZZZ pak uuuuuuu