Monday, September 15, 2008

apabila 'martydom' membunuh bobo


nyamuk adalah makhluk yang tidak beperikemanusiaan dan tidak mempunyai sebarang moral value. aku nk tdo la cibai. jgn kacau. aku tau darah aku sweet sbb aku sweet tp tetap x bole. sile blah

speaking of sweet sweeet ni, bobo i think ape yg kau wat kat rumah tiap2 mlm tu sgt sweet weh. kalau aku jadi awek tu mmg caer habes liao. kalah P/S : I Love You. good luck la kat kau

aku da xle tdo sbb nyamok2 jahanam ni da jahanam kan kaki aku. garena meh teman saye. billy xde nk tolong pawn T_T semoge bejaye ngan keje kau Billy Martin dan murah rezeki

3 comments:

SyahirahSaid said...

hello encik. have you ever heard of this thing called 'Ridsect'? Beli le Ridsect. aduuu. An investment tuuu haha.

Careyn :) said...

faiz mmg busuk. dats y nyamok ske :D

p/s: nymk ske org busuk shj ok.

dianaludin said...

hahaa, kelakar kelakar
kat rumah dy pun nyamuk bermaharajalela
jom mogok jom!

(: