Wednesday, March 25, 2009

teman lama

hari ni saya demam. tapi takpe. saya happy. lagipn dah lame saya tak demam. maybe dier rindu saye kot. atau pn dia nak tumpang happy skali. sweet kan ktorang?

hari ni mak pun demam. dier pening2. mak tak masak sbb dier tak larat. kesian dier. maybe saye demam sebab baru cam same kan ngan my mom. sweet kan ktorang?

hari ni dier datang balik. saya happy. da lame dier pegi. tapi salah saya jugak tak reti jaga dia. sekarang saya da tau silap saya. saye janji akan jage dier baik2. saya xnak dia tinggalkan saya lagi. cannot. dont wan. xmo.

oh amoi misteri siapakah anda?

6 comments:

Chaque said...

amoi chantek!!
kau la gadis rupawann..
u so sweettt...rase cam nak confess kat kau la..
errrr(gaya gersang lam ym..aku xtau cmane dlm abjad..)

ekekakakakokokukukekek

Faiz said...

gaye gersang dlm ym tu camne aku pn tatau hahaha
btw aku tgh nk wat video dota kot. rasenyer
kalau laptop mampu.
nnt aku post details kat next post. kot

Faiz said...

details ade kat myspace mls nk post cni :)

Chaied said...

amoi yg ko ckp tu bkn nini ke?
:P
pic bwh tu mcm beliau je..
huhu~ :)

PandaMerah said...

aku tgk pic nih aku teringat breast cancer DM ko~
HAHAHA

Faiz said...

haha kantoi. mmg amek skali pn