Sunday, March 1, 2009

aisyah raihana

10 sebab kenape Aisyah comel sangat :
  • bile dier denga lagu, confirm dier menari. yang bestnyer, dance step dier differs according to the song. and kalau dier x suke lagu tu, dier pandai nk tuka track ( dier x suke lagu slow )
  • bile dier tgh have fun cam main keja2 lari2 smbl menjerit2 tu mesti lidah dier tekuar. maybe it acts like a self-defense nyer mechanism. cam hedgehog nnt kuar tajam2, aisyah dier jilat org smpi mati
  • bile dier ngs then org dokong dier, nnt dier yg pat org tu. siap usap2 gosok2 badan. dunia ni da terbalek
  • bile dier senyum senget tu, sgt comel
  • bile org solat, dier solat depan org skali. imam la konon. pastu time bace doa, nnt dier pn bace jugak
  • bile pas da abes bace doa, dier salam sme org. tp dier bukan cium tgn, dier jilat. somehow i have a feeling die sengaje wat camtu cus dier akan salam org yg sama byk kali
  • bile...ahhh dier mmg comel
  • bile dier becerite panjang bebel2 tapi sepanjang cerite tu, bunyik yg same je kuar dr mulot dier. cume gaye je lebey
  • bile dier pakai baju yg aku belikan aww aww ur uncle got taste aisyah xDDD
  • bile dier tdo ngan her dad, its living proof how beautiful love and life really is.
cerite lain plak, aritu aku dlm toilet. aku tepijak bende. aku igt aku pijak kerepek sbb bunyik dier mcm bunyik...bunyik pijak kerepek la. mane tau abang aku makan jajan black pepper time dier berak kan mane la aku tau. bile aku usha, rupenyer lipas. terburai isi2 perot dier. kesian kesian. aku teros jiros dier masok lubang lepas aku da puas rase geli satu badan. bye bye. rest in peace dear mr lipas

10 comments:

Careyn :) said...

see, aisyah is a living proof dat jilat2 itu comel aww awww xD

Anonymous said...

ooo. comel comel

Da biase kot kite pijak lipas kat studio tu. Gahahaha. Pis

Faiz said...

when its aisyah yer la.

Aliff Ali Azizan said...

ko tak suke jilat ke paiz ? zZzzz

faridYunus said...

rndu la sia aisyah

DyanaYunus said...

hahaha lidah dia trkuar tu mmg hebat
dud, kau tepijak lipas dlm toilet mana?

Aisyah Adam said...

haha so sweet yaaa!
hey cek out word verification :
spherm

-_-'''''

DyanaYunus said...

fuhh.. aku igt toilet aku, br nk nangis

DyanaYunus said...

aku dpt teka kut charade aisyah!

(: L I Y A :) said...

seronok la dngr psl 'aisyah..
padahal mmg tiap2 ari jumpe..(kot)
cool gle time adk bace "trburai isi
prut die"..rse mcm nk trmuntah..

-_-'''

XD X(