Monday, February 9, 2009

kawan baik saya

pada hari khamis yang lalu, pn noraini cikgu bahasa malaysia telah memberi kami assignment keje umah di mana kami perlu menulis tentang kawan baik kami yang bertajuk 'kawan baik saya'... anyway, kerana kami baru darjah 1, seperti cikgu cikgu typical sekolah rendah, pn noraini amat terang sekali memandang rendah kebolehan kami maka dia suro kami buat dalam bentuk biodata seperti dlm profil myspace ( add me : pokemonrulzzsuperxx@clubdisneymalaysia.com ) , dan bukan karangan 120 patah perkataan. ini la keje rumah yang saya submit hantar kat dia


alasan Pn NorAini dier kasik F sbb i mix malay with english.. like wtff??? stupid noob malay. open minded siket plss

Gay atau Bapok, saye tetap sayang kamu Chot :)

9 comments:

Unknown said...

ala comey btol. hehe

faridYunus said...

ya some ppl can b such a noob at times

Gooseberry//Yo said...

awww :)

Anonymous said...

i tot im your BFF? selame ni aku jadi kucing still tak cukup utk kau ke? kenape? Aku selamatkan kau dari kena pawn (hehehe) Kenapa? T.T

Careyn :) said...

krik krik krikk. . . .
wtbapok? zekzekzek

Faiz said...

Billy, kau la kuceng plg annoying aku penah jmpe wakakakaka

Anonymous said...

haha... chot ko bapok ke?

Careyn :) said...

so not.

Aisyah Adam said...

hahaha sengal
*sepak cikgu tu*