Friday, January 8, 2010

cerakah di katil

sme orang pn xnk jadi manusia yg menyusahkan mak bapak kan. kalau ade yg ckp nak tu korang bole pegi mampos skarang. tp x sengaje tu mmg slalu right. bkan niat tp mmg alwaysssss aku buat camtu. aku rase kalau aku jd seorang bapak tgk anak aku pakai baju ketat nampak aurat pastu rambut pjg ttp muke aku pn rimas rase nk tampa je setiap hari plak tu kene mengadap poyo je aku ntah ntah aku ni mandul xle dpt anak dulu masa titew kecik titew main bola kene titew punyer haaa haaa sakit taww ntah ntah tinggal casing je skarang ni isi takde tp kite jgn lari topic sgt tak baik David Blaine ckp. tp kalau mmg camtu kan, dulu baju longgar2 pastu makin lame makin ketat last2 anak2 kite sme pakai mcm baju Star Trek cooll gilerrrr!!!


i like u better when you were naive and dumb man
even then i didnt like u that much

MARA JAP. ok da

smalam buat muffin tak jadi mara mara ni sme sala Adam Young. sorry lagu kau same je sme aku marah kau jap
asal ntah tak jadiii so madddd da la wat byk
my mom kasi satu rule ni kalau stock blm habis cannot buat yang baru
now x sedap ni confirm xde sape makan aaaaa smpi burung kakak tua gigi tinggal due aku xle wat muffinn aaaaaaaaa
kan best kalau hamster aku hidup lagi. bole aku kasi kau makan
kau bukan ade taste pn. lowclass. name kau pn aku da x igt hahaha sorryy hamtaro
dulu aku ade bele hamster ni. mule2 dua. pastu jadi tige.
mase tu aku beli sbb tgh bercinte kan konon comel ade hamster bele same2 pfft fikiran macam budak tadika byk sgt bace twilight

cinta++ = hamster++ = E=MC² = mariah carey pandai mcm einstein

2 comments:

SyahirahSaid said...

ape yg kau merapu ni ha syaiton?! buat muffins tak jadi? meh sini i ajar. i kan tokey muffins kat dublin. haha.

DyanaYunus said...

haha baju nampak aurat rambut panjang tmbh skettt rmbut kaler! kau apa off topic gila babi.
gmbr tu annoying gilaaa hahaha.
aku pn lyn owl city skjp je, lagu lbh krg. addicted love drunk skrg. lmbt skettt ;p