Sunday, May 24, 2009

straight forward habis

vroom vroom~!
yaaa hari ni saya mahu post tentang expidisi berbeskal di bukit cherarkahrkah
korang tgk aku pn mmg xde rupe bersenam la kan
last kali pn main futsal. itu pn da lame kot
main futsal kaki gegar smpi berape lame nk mampos ntah
so td g beskal. kesian kat daus. dier call 5 kali wooo
daus so suwit i wont let u down bebeh
so aku pn angkat la punggung berat ku walaopn aku xde punggung flat je sanyer
aku kenal sgt ngan perut aku ni, dier time2 genting dan critical, dier suke wat aksi
sblm gerak 3 kali aku masok toilet. nothing. no feel.
so aku pn cam "ni green lite ni. im good to go"bajet hensem pakai sweater. tgk nnt camne

time daki bukit tu perghhhhh. aku pilih beskal terbaik
kerusi dier makin lame makin mendongak ke atas take to the skiesss enterr shikariii enter shikariii
segale daye tekanan altitud amplitude magnitude terase so cam mmg x tahan
ade member sorang tu terpakse pegi toilet. pastu terbaik xde air
so sad so busuk la u dausair kelape tq i laf u

aku tekad nk pegi bebeskal ni lagi byk sbb aku giler ayam tadi mcm nk pengsan daaa
ade satu part ni penglihatan aku da mcm orang nk mati dlm muvi2 tu blurrr je gaussian blur 8.0
pasni ajak satu kampung pegi weh so stim
ok the end malas nk tls next story

fick skarang practical kat bigAdam. ade la kedai printing ni
td company tu wat makan2.
aku x malu muke bajet brad pitt kat webcam ( fara cair tgk Brad pitt cocok pipi kan kannnn? ) so aku follow je ah
makan kat kelab tasik putrajaya. yg abang billy wat party aritu
makanan dier sumpah xde below rm5. style kn?
padahal noob je. serious noob
aku makan ketam sisa saki baki malique ibrahim tu omggg
so x sedap
squid ring kat pizza hut lagi murah jaoo lagi sedap la wehhh
tp orang blanje kan so layan kan aje
siap amek gamba n dpt hadiah saguhati lagi tadi. so x malu u faiz
gamba ade kat zuhaili nnt upload kkk nk gossip ngan budak shah alam baibai

3 comments:

saifurudin said...

ye ,.. agak lama jugak ar ko tak bersenam ... nasib ko tak muntah .. or ko tak cite kat kat blog nih .. wahahaha ...

DyanaYunus said...

tu ah, lum naik basikal confirm dh bkk sweater.

Ghazi Maslan said...

haha! aku da nmpk da.. sama sial daus punye ngan aku! sial aa daus..