Friday, April 10, 2009

nipple yamateh

so ktorang kan kene wat mmu promo ( yang lame ), maka terlintas la kami untuk ke cyberfusion. kire cam nk tjk kat orang event mmu ni gempak la. perghhh mmg gempak gilerrrr. aku mmg jakun la kan tgk tourney dota live. walaopon commentator tu bising x reti stop tapi sebab dier la rase cam giler action bende tu. pasni sme sebut mirana , potm ok. thats po-tem. sebot betol2.

ade yang siap parents support. anta anak g bende ni, macam anta anak g blaja oversea. bagus la ade parents sporting. jgn kau jadi spoilt brat sudah. kalau ikot kan hati mmg aku curik je game ps3 kat ctu. kat umah aku pn ade satu je game yg x sentuh2 tu. tapi yang wat aku plg xcited giler ( dan juga budak2 noob kat shah alam ), diorang ni . . .

PERGHHGGAGHADSOJAIOU!@)(#*@() legenddd baiii. hensem + pro + awek comel = gg. diorang ni la yg menaikkan name Malaysia di belakang tabir. stylo mat diorang ni. depan diorang td aku da mcm budak bongok ape ntah ckp tegagap2. tapi diorang pn x phm English sgt kan so...so sad. tapi aku dpt amek gamba ngan ktorang ( and yamateh kasi aku rase ...err secret weapon dier ) hihihihihi


GG

6 comments:

Aliff Ali Azizan said...

banyak cinapek, mulut busuk...

Chaque said...

byk amoi cantek???

bole pegi ni..

ade amoi pakai potm x?

haha

Aisyah Adam said...

ala so shuweet korang

word verification : drunonin

BiLLy said...

die kasi kau pegang mouse ngn keyboard die ke?

Hmm, takde la ape sgt. Dah try pegang keyboard + mouse razer gempak kt pc paling power kat studio? tapi kadang2 dc2 la bile tgh owning T.T

mein melon said...

uish.. i've never seen yk gler computer kt Grand Hall....

Faiz said...

dier kate stakat pc kat studio tu dier bole pecahkan beli lagi 8 bijik.
lanc that guy