Tuesday, April 21, 2009

bumblebee, you stray too much

aku tak berhati tikus ok tapi tebuan mmg scary nak mampos. lagi scary dari lipas. lipas just geli je. terime kaseh kepade billy kerana selimut dier jadi shelter yang sgt berkesan dari sengetan, gigitan dan ...orang utan tebuan tersebut. lan, keep it down. dont jerit2 so loud ( padahal aku skali kakaka )

pasal gig, best stim fun best stim fun best stim fun. idk la guest2 yang dtg had fun tak tp aku happy la hari tu. thanks kat abang2 aku sebab datang n teman aku atas 'stage'. korang hensem. member2 aku ckp korang muke nidji. and kepade budak2 dan chief2 buri2, huge thanks. tanpe korang x jadi bende ni. lan nik sme orang yg open. thanks for the pizzas. sedap sedap. so, long ucapan short, thanks kepade sme yang terlibat. guest ke bos ke kawan2 sme. i lap u all. and sorry atas segale kesilapan aku aritu.

and fadhli, kau la gay cibai. kawan2 pic korang tunggu la billy update blog bbs. ni pic aku je mls edit g mampos watipusamaluzzzz

teka-teki, ayam ape kaler hijau and ayam ape kaler puteh? kthnksbai

the yonas brothers
beby i loveee youuu
rawwr fick ggfaiznipple and amritetekbbs bbs ssaatuuband zion happy happy :D


6 comments:

Gooseberry//Yo said...

haha nidji. i told fik and he said "vavi". Pendek dan ringkas.
haha

Careyn :) said...

pergh xajk sialllll xDDD

Faiz said...

hotak kau hahahaha

faridYunus said...

best gle nidji tgk ko perform
ap diorg komen?

DyanaYunus said...

farid bengong

bbs bbs ssaatuu - kne nyanyi mcm lag malique tu ke?

Faiz said...

mcm lagu malique bole
mcm puisi pn bole
ikot irama hati masing2