Sunday, January 4, 2009

cerite sepasang telinge

pada suatu hari, papa belikan ku sepasang telinge dari kola lumpo. telinge tu kaler merah siaodja9082q....

cuti da dkat da. nxt wk paper satu je pn. no feel no feel ahahaha. kejap giler sem ni. cuti pn xtau nak watpe laa except...asda je la kot =_= next sem 6 subject. mmg mapos. baru igt nk amek foreign lingo skali. tp kalau 7 subject nnt x jadi ape plak. fail je byk. haiya aiya kaiya.
ade mpm ke ape ntah tu nxt sem. kene wat video liao. cam music video kot. tp denga cite dr senior senior kene pick a local song. a song frm a local artist lah. hmmm tau la plak kan. i know lagu malaysia a few je. mcm hujan (4 lagu je), meet uncle huss2q0938 satu lagu aaa pastu siti, too phat dan etc tu tau samar samar je. kalau bole pilih lagu luar, aku da berangan da wat video for "You All Believe" pastu aku belakon dlm tu kan hensem habes ahahaha. stylo stylo...bongok.

aaa typo tu kat hujung tu aku ade ubah sket tp malas nk reupload video so ape yg ade tu je la. tq to those yg comment2. aaa aaa aku da ade kat cimb weh! siap ade cimb clinkz ( bukan bone clinkz ok billy). wajib wat plak T~T haih. aritu aku da byr relek je kakak finance tu ckp "awak kene bar" dgn muke dier yg xde perasaan ( muke qays pn lagi byk perasaan dr kakak ni ). time tu rase mcm nk limit break je kakak tu. nsb bek pastu dier setelkan. kalau x wing chun aku bagi.
haaa cite ipman korang sme kene tgk weh. wajib wajib. cite kungfu plg best kot aku pnah tgk. sammo hung sme tu mmg power. aku nk benti mmu blaja wing chun tapau all. tgk sp brani lanci dlm dota lagi pastu? hahaha

paramontel da berabad x jamming betol2. igt nk jam nxt wk. qays paper lame la plak. nak tulis lagu aku ni x poetic la plak. lirik direct habes simple plan la kuar mcm nii...
smlm aku mimpi plg pelik la. yg confirm dlm mimpi tu aku jd Vincent Valentine. sape tau tu tau la. apehal ntah Vincent. maybe mase aku kecik dulu, Vincent tu mcm super hero fav aku la (walaopon dier bukan superhero. watak sampingan je) dulu aku suke giler dier ni. mmg suke smpi berangan2 sme ar. tp skarang x pnah la plak aku tepk pasal dier. ni smpi mimpi plak. ok aku mimpi tu mcm giler lame la kire mcm dari start movie ( camne jd hero ) smpi part hujung slamat kan awek then gg. tp bile aku tebgn ( disebabkan adik2 aku yg x reti diam...niama ) rupenyer aku baru tdo sejam lebey. kan slalu kite mimpi kejap tp padahal da tdo 2 hari 3 mlm kan? ntah. aku rase pelik

oh pastu telinge aku bengkak buat kali ke 3 kot. tangan aku ni mmg gatal. asek nk korek je. pastu everytime bengkak mmg complain la. aku rase for the past one week mmg aku dok complain je kat sme org aku sakit. gedik habes. tp mmg sakit giler laaa.. tekanan giler bile aku bgn tdo always saket. tp salah sendiri kan. sape suro.
cite pasal telinge ni da slalu tejadi kat diri aku ni.

mase aku 5/6 tahun dulu, aku da start da bad habit suke korek telinge ni. ape yg ade kat tgn sme aku bantai korek. ade skali ni, aku korek pakai kaler pensel. staedler bai. high quality kan sepatotnyer? bole tgh korek2 dier patah dlm telinge aku. cb niama sohai quality my ass. kene pegi doctor kasi kuar itu mate kaler pensel. kaler merah kot. sbb tu aku suke kaler merah rasenyer wakakakak. ntah la. tp yg penting, dpt gule gule oh yeaaa. jgn jeles.
pastu berape tahon lepas tu, mase zaman aku ngan siblings aku dok gado wat record Jumping Flash sape plg pantas. aku ade korek lagi la. tp kali ni pakai tmpt korek besi tu. first time. skali abang aku dok main keja2 ngan abang aku yg lagi sorang dier bole tesepak tgn aku pap. melelelele darah bai. mmg aku ngs la time tu. skt giler. mmg g doctor la. tp x dpt gule2. siot nyer doctor. dier kate gegendang aku luke sket. sbb tu smpi skarng pendengaran aku kurang clear sket. aku pn da lupe telinge blah mane.
pape pn skarang telinge aku kiri ni bengkak so mcm aku denga sblah je ar jugak. kalau aku x denga ape korang ckp tu sorry la.
doakan aku sihat cpat.
bye bye :)

my hero

2 comments:

Unknown said...

get well soon paiz!
tgn tamo gatal2 lg
hehe

Faiz said...

thank u :)