Sunday, January 4, 2009

Agaga Story

cite ni pasal sebuah tempat. sebuah tempat penoh dengan haiwan liar yang telah menjadi kawasan perkuburan ramai pejuang2 negara. satu hari di mana pada hari itu malang tidak berbau, kawan aku juge telah menjadi mangse tempat cb ni. ia merupakan suatu tragedi yang xkn ku lupakan. aku ingat detik,mase,saat 0rked mati, dier ckp "this demn mushroom killed me! T~T". aku cume mampu membalas "LOL xD"

sbb aku da xde keje tadi, aku membuat keputusan utk membalas dendam demi kawan ku, dan juge utk nyawe mereka2 yang telah terkorban di cni.

setelah sarapan pagi di McD, aku betolak menuju ke arah lokasi menggunekan pelampung purple ajaib ku ( increase 60% movement speed, which is faster than atos ) mase aku gerak tu aku pn tepk "mcm mane la pelampung bole bagi aku lari laju?" tapi lantak la. asalkan aku laju. xyh gune minyak. sep siket

mase otw tu, aku lalu kat satu kawasan ni. burok jugak la kawasan tu sbb graphic game ni mmg burok kan sbb tu laptop aku mampu main, kalau tak da kuar screen biru da. aku teserempak dengan seko itik. bile aku tgk dekat2 mak aihh! tekejot gile aku!! SWAN rupenyer! korang ingat mase korang skola rendah dulu parents korang belikan beg skola SWAN kan pastu korang tesengih bawak g skola dgn banggenyer show off kat kawan2 korang tp skarang kalau korang pakai confirm malu punyer tu kan? haa dulu SWAN ni maskot brand tu ah. aku tanyer dier "asal rupe kau smpi huduh mcm ni?" dier kate "bisnes kurang. budak2 da membesa. sme bajet cool pakai adidas, nike, etc. da xnk da pakai swan. ape x cool ke pakai beg brand gambe angse? cool kan?" aku tgk tgn sebelah dier pegang spanar kaler cokelat yg besar nak mampos tu aku hanye mampu angguk2 setuju je la. dier skarang jadi badut circus. sambil sambil dier wat part time jadi plumber. haishhh kesian kesian.

setelah 8 jam sesat, aku benti jap tanyer2 orang sekeliling direction. jumpe aku seko burung ni. pakai mahkota. dier bajet dier hensem. waklu. pelampung aku lagi hensem. tapi ade something bout burung ni. mcm kenal je. muke dier pn mirip2 sape ntah. sape ek? ( kalau korang men game ni korang paham la) hmmm lantak la. aku pn meneruskan perjalanan setelah burung ni bagi direction dengan kerek.

------------------
akhirnyer smpi jugak aku kat tmpt tu. seperti yg ditande dlm map tu, di sini la tempat member aku, 0rked selalu mati...eh maksud aku telah mati. mane bole orang mati byk kali kan? x logic x logic. berdasarkan muke character aku yg hensem dlm imej di atas, aku dapat merasakan soul soul mangse2 keganasan monsta monsta kat cni. aku pn siap2 sedia...untuk memulakan exmolasi (aku pn xtau ape mksd exmolasi. saje kasi bunyik mcm cool)

seko demi seko aku tebang. x kesah la bapak monster ke abah monster ke papa monster ke sme aku pawn. jahanam mereke semue! mase ni aku da x kire ape da sbb rase diri tu mcm giler hero la. ade ke patot diorang buno sme penduduk tempat ni. sampai da xde bangse manusie kat cni lagi. imej itu bukti. dlm gamba tu tangan dier terbang putus aku cantas HA HA HA

bak kate pepatah, sehensem hensem aku akhirnye kene rogol juge. McD punyer makanan x bole harap. tibe2 perot aku sakit secare melampau. monster2 tu plak amek can gangbang aku kaw2 punyer. sohai...adakah ini the end of me... i see a white figure standing in front of me... its a bird...its a plane...its..

ECAHH??!!!
ntah dari mane ntah tibe2 ecah datang ress aku hidup kembali. mcm mane dier tau aku dlm kesusahan dan konflik? well...kalau da takdir tu, mmg destiny la kan? ngehngeh. maka dengan bantuan ecah, makin ramai la monster cendawan koto kecundang kat cni ( mmg name monster ni DirtyMushroomMan...bongok kan? )

tp mcm orang tua tua cakap, setiap pertemuan ade perpisahan. ecah pergi meninggalkan aku. kenape? sebab dier tanyer aku "kenape u buang mase buno2 diorang ni? xde life ke?" aku btau dier "im doing this for 0rked!" and she went like "whaaat??!! pfft! im so jelesss! i never want to see you again! bazir mana aku je ress kau!" haishh pompan...tak paham aku. kalau sayang mesti nk jeles, sensitip betoi. oh well

lantak kau la Ecah. da setel da pn. habis da sme monster. yay! ( sanyer aku da mls nk tulis cite bangang ni. buang mase aku je ) kerane terlampau happy, aku wat victory dance. oh yeaa oh yeaa work it work it. budak gemok sebelah aku ni jeles ngan aku sebab dier tak reti joget...atau sebab lain? hmmm misteri misteri

:)

see see? clean rite? siap shine lagi. all monster gone de. smpi the guy next to me tu pn tekejot tgk how clean the place is. keluar tande seru merah lagi tu bai.
now its safe for you to jalan2 here 0rked :)

THE END

dalam pembikinan cite ni. byk rintangan tepakse aku harungi mcm hilang 10% exp sbb nak amek gamba mati T~T tp xpe la. aku puas ati jugak dgn result dier agagagaga. gamba2 kat bawah ni sme cam outtakes la. picture2 yg x jadi digunakan

tp pic yang paling x bole blah, pic ni. terase giler aku monster dlm GAME cakap "Get a life!" kat aku :(



4 comments:

Careyn :) said...

my hero woot woot!

lawak sial ;D niama? sohai!
omg cant resist aaaaa XD

sy mahu maen jugeeeee T~T

Faiz said...

later wen u finish ur work de we play k?

Anonymous said...

can i call this sohai game? get a life, get dota la. Later u kena guling ngn ISKANDAR (bukan nama sebenar) baru tau

Faiz said...

lol u tink i no play no pro ar? ask that iskandar ( name dier khairul faris liao ) come try la. ask arep just now kunkka how.