Wednesday, March 24, 2010

cream cheese strawberry tart

terpengaruh dengan nini + blog ecah, i started using facial wash. jakun sikit but it is something new for me. aku femes ngan blackhead mmg da lame dari zaman highschool lagi. kawan aku aaron tegur masa tu. dier bebel pasal blackhead ngan whitehead tapi time tu kesah plak.
korek2 hidung ni ( luar dalam sekali ) da mmg hobi time tunggu video youtube habis stream. ada satu kali ni aku suruh kawan aku buatkan facial korek2 kan tp aku tatau plak dier ganas mcm edward cullen time dada berkilat smpi luka hidung aku dua hari tiga malam
tapi niat dia baik so thanks girlfriend budak baju kuning dlm class diagram design xD sebagai penutup kata, marilah kita sama2 menjaga kesihatan kulit dengan facial wash dan sebagainya sblm kita dapat pimple mcm ni

5 comments:

ilif said...

Ya Allah! kembang tekak tgk

mein melon said...

aaaaarrkkk... it's there's a bunch of slimy aliens living inside of him!! i x dpt tgk smpai abes..

she rawrr said...

OMG!gila teruk acne dia!
boleh hilang selera makan tgk video ni

Aisyah Adam said...

omg faiz....the pimple pus really looks like cream cheese strawberry tart! geli siot...i ngan alia tgk mcm nak muntahhhhhhhh

more posts like this plisss! :D

Ally Hassan said...

eww eww ewwwww! gila la bakteria semua berkampung kat situ. T__T