Tuesday, October 13, 2009

karangan epic fail

dalam dunia ni ade bermillion2 berbillion2 bertrillion2 berzzzzokdaboring banyak lipas. bukat setakat banyak, tetapi banyak nak mampos. tepi longkang ke, dalam longkang ke, semua tempat pn ade. kalau nisbah jumlah lipas ngan jumlah manusia ade la dalam 1/99999999999 semalam aku tgk discovery channel tatau macam mane diorang kire total lipas penipu betol speaking of discovery channel cube korang google rockmelon semalam aku terjumpe kelaka jugak la jangan amalkan pls nnt kene cancer lucah

kembali kepade topic lipas, nak bunuh lipas ni takde la susah. cara paling normal dan rutin ialah dengan spray pakai ridsect sampai diorang sesak nafas. tapi ramai orang tatau sebenarnyer kalau curah sabun ke shampoo kat diorang ni, diorang mati jugak sbb klorin ke ape ntah kepale otak kau klorin ade la something dlm sabun/shampoo yang memusnahkan oil yang protect organ2 lipas. nak keterangan lanjut pegi tanyer cekgu bio korang aku main hentam je sebenarnye.

tapi cara-cara ni memang biadap sikit sbb diorang terseksa mati slow slow seperti kisah perlumbaan arnab dan ninja turtle. kalau korang jenis animal-lover korang boleh bela lipas kasi makan nnt bole dia dapat anak ramai2 jadi keluarga besar raya pun meriah yay! ^-^ btw tadi aku google gamba telur lipas nasty giler rasa mcm tengok roti berkulat sains darjah 5 pn lagi ada nafsu gluttony

satu perenggan bazir merepek je bangang untuk orang berani macam fir dia keja lipas tu tangkap2 relek je. aku bukan taknak pijak tapi dia laju sangat mcm lycan ade BoT pastu dia ulti pastu dia dapat haste ( 400 + 522 + 522 = tak stack bodo ). ok tipu aku geli/takot/comel. cuba korang bayangkan kaki bulu2 diorang tu jalan2 kat atas badan macam amri gesel2 bulu dada dia kat korang dengan gaya kucing manja. amri takde bulu dada aku kasi perumpamaan over sikit

point yang aku cuba sampaikan, malam semalam, ketika aku ke dapur untuk mengambil makanan. aku rasa seperti terdapat dan berlakunya pergerakan di bahagian muka aku. time ni jantung aku da fentauuu mcm aril/daus af7 shuffle. tanpa pikir lebar, aku terus tepuk/lempang/pukul muka aku sekuat hati. bukan apa, aku cuma geli/takot/comel sedikit. ya lah, kita harus sentiasa sediakan payung sebelum hujan. pok pok pok pok bertubi2 serangan aku lancarkan tak ku beri peluang pada binatang yang comolot dengan anggur2 ibu. sampai sudah tak bole dihadam lagi semuanya. rugi betol kan? terus terdiam lifeless beliau tak terdaya untuk begerak. justeru, rambut aku hanye mampu tergamam dibelasah oleh tuan badan dia sendiri tanpa sebab setelah dia penat lelah menghensemkan aku. rupanya takde pun lipas. tu semua silap mata percubaan belaian manja rambut aku.

aku malu dan aku menyesal. aku menyesal...

gamba tengah menyesal

face down in the dirt, paiseh this doesnt hurt paiseh
i finally haddd enouggghhhhhhh

* paiseh tu malu dlm cina ( kot )

mak dah cakap potong rambut.

aku tipu semua perenggan pun bazir merepek je

5 comments:

saifurudin said...

mmg agak merepek ar .... sampai ko google tgk telur lipas ... haish ... lipas mmg sebuah family yg luas ar sehinggakan mrk sendiri tak tau family mrk, malah ada yg kawin sesama sedara,sesama keluarga sendiri . haish .. kotor btol lipas ni ... tapi aku rase lain kali kalau lipas kat muke jgn tepok wei, kalau ar kene, abis ar rambut ko berbau sgt busuk.... erkhhh ..

amberry said...

hoih asal bulu dada aku jd mangsa kegelian ko..zzzzz.. :(

DyanaYunus said...

aku taktau macamana aku gelak boleh tersembur air liur banyak gila serius tak tipu bila baca kau sungguh-sungguh lempang diri sendiri tapi takda lipas pun haha. dan dan pasal bulu dada kawan kau

amoi said...

just like my big brother XD
cuma time tu mmg ade lipas kat badan die (ayah yg campak kt situ)
haha.

funny post btw ;D

mein melon said...

eeek! i dah siap tutop2 muka mase bace part u tepuk2 muka tu tiba2 xde lipas pun ceyh!

btw, i pnah bunoh katak kecik ngn asid hidroklorik mse darjah 5.. mne tau it work with them gak..