Tuesday, June 2, 2009

never collapse

post ini khas untuk family yunus. yang lain suke ati korang la nk bace ke tak

speech siket.
tujuan bbq arini diadakan sebab kita kan cam da lame nk mampos takde aktiviti keluarge.
like the whole family. sme busy skarang. sme ade hal sendiri to attend to.
kalau buat pape pn, aku sendiri ngaku aku lagi semangat wat dengan kawan2.
aku pn tatau asal tp mmg mcm tu la.
so aku saje je plan2 ngan diorang sme wat bbq ni.
if nk buat bende kat luar cam susah kan. sme sibuk.
ni pn alhamdulillah ntah camne kita sme sekali cuti serentak ngan aku yg x pna cuti same ngan org lain pn cuti skali.
happy aku dpt tgk sme ade kat luar td :) away from pc, keje, blaja, masalah and life sendiri2.
cam satu family
ok aku da bosan aku bukan reti bg speech2 ni kalau kasi abang ke yanah ke diorang power sket ayat2 bunge ni.
nah gamba



ngap!



aku nk ucapkan 8 ribu terime kasih kepade sme org yg tolong. shah for grill tu, anu for recipe, angah n kak angah wat marieniente ( aku x reti eje so fail diam kau ), fadhli runner terbaik, kak as kasi keychain dan sme keluarge yunus yang memeriahkan bbq td.

terime kaseh bg co-op dan tq kat mak ayah sbb support.

im glad kite sme ade :)

more pics kat facebook

7 comments:

Anonymous said...

haha I think it's marinade kot..

thanks for initiating the bbq session. next time kita makan steamboat pulak jom.

Zati Afzan said...

ramai nak mampus family you.best gilaaa.ish jeles

Faiz said...

jom slamber. crk ah tempat

xde la ramai sgt. ramai team bola je

Faiz said...

owh aku igt nk ajak main flying fox abang. kat cerakah. member aku ckp 35 sorang. tp budak2 besa je la bole kot sbb dier tingggiiiiiii

DyanaYunus said...

haha, nanti la aku bg speech dgn abg ;p

haa best gila tp sory aku mcm sucks x tlg pape sbb sakit prut, senggugut & mood swing >.<

aisyah aiman, catch me if you can. adik gle ah gigit

faridYunus said...

cpt a sementara ko cuti lg
ak rs ko yg plg susa nk ad kt uma
ak rs a

ira nadhirah ismail said...

cam cheaper by the dozen
*tpengaruh tgk cite tu smlm*
:)
owh.
btw.
aku kwn nya si nini.